دو پیروزی و دو شکست دیگر برای کوراش کاران ایران، بانوان حذف شدند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، نمایندگان کوراش ایران در مرحله یک هشتم نهایی کوراش بازی های آسیایی2018 دو پیروزی و دو شکست کسب کردند.

دو پیروزی و دو شکست دیگر برای کوراش کاران ایران، بانوان حذف شدند

به گزارش خبرنگار وبلاگ آموزشی و فنی از جاکارتا، در مرحله یک هشتم نهایی کوراش بازی های آسیایی چهار نماینده ایران که با پیروزی در دور نخست به این مرحله صعود نموده بودند، با دو پیروزی و دو شکست کار خود را پیگیری کردند.

در وزن 63- بخش بانوان زهرا نادری که پس از پیروزی برابر نماینده کره شمالی به یک هشتم نهایی صعودنموده بود در این مرحله به مصاف کوراش کار اندونزی رفت و با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد. همچنین آذر کولیوند در مبارزه به کورا ش کار قزاقستان شکست خورد و به کار خود در این رقابت ها انتها داد. کولیوند در اولین بازی خود نماینده هند را از پیش رو برداشته بود.

در بخش مردان و در وزن 81- کیلوگرم، ابتدا الیاس علی اکبری نماینده اندونزی را 10 برصفر شکست داد. همچنین امید تیزتک کوراش کار ژاپن را از پیش رو برداشت که در انتها این دو ورزشکار ایران به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

قنبرعلی قنبری، بهزاد وحدانی در وزن 66-، محمدعلی ذاکری و جعفر پهلوانی در وزن 90+ کیلوگرم و طاهره آذرپیوند در وزن 52- نمایندگان ایران در روز نخست بودند که در انتها پهلوانی نقره و قنبری برنز گرفتند.

محمد ملک محمدی و قاسم احدی در وزن 90- و زهرا باقری در وزن 78+ سه نماینده دیگر ایران در این رشته هستند که فردا(8 شهریور) رقابت خود را شروع می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دو پیروزی و دو شکست دیگر برای کوراش کاران ایران، بانوان حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو پیروزی و دو شکست دیگر برای کوراش کاران ایران، بانوان حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید