خسرو قمری: پرونده حضور قادر میزبانی در تیم ملی دوچرخه سواری هنوز بسته نشده است، ارز، شاید مانع همکاری با پریموس گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری آخرین وضعیت سرمربیان تیم های ملی جاده و کوهستان را گفت.

خسرو قمری: پرونده حضور قادر میزبانی در تیم ملی دوچرخه سواری هنوز بسته نشده است، ارز، شاید مانع همکاری با پریموس گردد

خسرو قمری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آموزشی و فنی، در خصوص قبول نکردن سرمربیگری تیم ملی دوچرخه سواری جاده از سوی قادر میزبانی گفت: میزبانی یکی از بزرگان دوچرخه سواری ایران است و ما باید در حفظ چنین اسطوره هایی کوشش کنیم تا در آینده از بهترین ظرفیت آنها بهره ببریم. می خواستیم فرصتی در اختیار او قرار دهیم، اما میزبانی پاسخ داد که بنا به دلایلی نمی تواند سرمربی تیم ملی باشد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اضافه کرد: دوری از خانواده و مسائل شخصی یکی از دلایلی بود که میزبانی مطرح نمود. او همچنین گفت که تجربه زیادی دارد، اما هنوز به لحاظ علمی باید حرکت رو به جلو داشته باشد. در واقع قادر علاقه مند است که علم و تجربه را در کنار هم داشته باشد و به همین دلیل هم اظهار داشت می خواهد در کلاس شرکت کند و با علم روز این رشته آشنا گردد.

قمری گفت: به میزبانی پیشنهاد دادیم که می توانیم در کنار او یک مربی را برای یاری کردن منصوب کنیم، ولی خودش اعتقاد داشت کسی که بتواند به او یاری کند، پیدا نکرده و اجازه بدهیم که فرصت بیشتری داشته باشیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری مطرح نمود: هفته گذشته با یک مربی ایرانی جلسه داشتیم تا بتواند به میزبانی یاری کند. این مربی قرار است در روزهای آینده و پس از صحبت هایی که با میزبانی خواهد داشت، پاسخ نهایی را اعلام کند. بنابراین پرونده سرمربیگری میزبانی در تیم ملی دوچرخه سواری جاده هنوز بسته نشده است.

قمری درباره تکلیف نهایی سرمربیان تیم های جاده و کوهستان گفت: مسابقات بزرگ تیم های دوچرخه سواری جاده و کوهستان در سال آینده برگزار می گردد و ما سال جاری رقابتی نداریم. با توجه به برنامه ریزی اجرا شده، رکابزنان بین 45 تا 60 روز فرصت دارند تا خودشان را آماده نمایند. در واقع این مدت 60 روزه در بازه زمانی اواخر آبان تا اواخر دی ماه است که حضور سرمربی نمی تواند یاریی به رکابزنان نمایند. بنابراین تا آن موقع فرصت انتخاب داریم تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

وی درباره ادامه یا عدم ادامه همکاری با پریموس اشترانکار برای تیم کوهستان اظهار داشت: او تمایل دارد که در ایران بماند، ولی باید مسائل مختلفی را در نظر بگیریم. یکی از این مسائل، بحث ارز و تامین منابع مالی است، چون باید به این مربی به صورت ارزی، حقوق بدهیم. برای قرارداد قبلی پریموس مبلغ 1700 دلار در نظر گرفته بودیم و اگر قرار بر ادامه همکاری باشد، باید منابع لازم تامین گردد. پریموس اصرار دارد که در تیم ملی بماند، چون می خواهد نتیجه لازم را در مسابقات قهرمانی آسیا بگیرد. باید براساس یک اتاق فکر که توسط کمیته کوهستان تشکیل می گردد، نظرات درباره این مربی خارجی به ما گفته گردد. در نهایت شاید به خاطر مسائل ارزی به استفاده از مربیان داخلی رو بیاوریم.

قمری درباره برگزاری تور میلاد دو نور گفت: این تور به مدت 16 سال برگزار گردید، اما یک وقفه 4، 5 ساله در آن به وجود امد. سال جاری با همکاری مسائولان استان مرکزی، شاهد برگزاری دوباره این تور هستیم که 80 رکابزن از 15 تیم داخلی در آن حضور دارند. باید از ظرفیت داخلی استفاده کنیم تا بتوانیم از چنین تورهایی بهره لازم را ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خسرو قمری: پرونده حضور قادر میزبانی در تیم ملی دوچرخه سواری هنوز بسته نشده است، ارز، شاید مانع همکاری با پریموس گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسرو قمری: پرونده حضور قادر میزبانی در تیم ملی دوچرخه سواری هنوز بسته نشده است، ارز، شاید مانع همکاری با پریموس گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید