جمال بلماضی: الدحیل در بازی با پرسپولیس برتر بود، احساس دردناکی پس از حذف السد و الدحیل داشتم

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر حذف تیم های السد و الدحیل توسط پرسپولیس پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را احساسی دردناک توصیف کرد.

جمال بلماضی: الدحیل در بازی با پرسپولیس برتر بود، احساس دردناکی پس از حذف السد و الدحیل داشتم

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی ، جمال بلماضی که برای برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال الجزایر با قطر در دوحه به سر می برد در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه الوطن درباره احساسش پس از حذف تیم های السد و الدحیل در دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا که توسط تیم پرسپولیس صورت گرفت گفت: احساس دردناکی داشتم و زمان بسیار غم انگیزی بود. اگر بخواهم درباره الدحیل به عنوان تیم پیشین خود صحبت کنم باید بگویم همه کار کردیم تا بدون شکست راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گردد. امیدواری بزرگی داشتیم اما با احترام به تیم کاشیما آنتلرز که قهرمان شد تیم الدحیل از توانمندی صعود به فینال بهره مند بود.

سرمربی کنونی تیم ملی الجزایر و پیشین تیم الدحیل قطر اضافه نمود: الدحیل در دیدار با تیم پرسپولیس ایران نیز برتر بود و اثبات کرد می تواند در لیگ قهرمانان آسیا پیشروی کند. هر چند حذف الدحیل دردناک بود و افسوس زیادی را باقی گذاشت. همچنین الدحیل 2 بازی با تیم العین امارات را با پیروزی پشت سر گذاشت که مدتی قبل در جام باشگاه های دنیا بازی کرد. به هر حال قلب های شکسته باقی ماندند اما در فوتبال باید نگاه مثبتی به آینده داشته باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جمال بلماضی: الدحیل در بازی با پرسپولیس برتر بود، احساس دردناکی پس از حذف السد و الدحیل داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمال بلماضی: الدحیل در بازی با پرسپولیس برتر بود، احساس دردناکی پس از حذف السد و الدحیل داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید