فراوری ملی نیازمند کار پژوهشی است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سید عباس موسوی ظهر چهارشنبه در هفتمین جشنواره تحقیقاتی طبری با بیان اینکه حوزه پژوهش برای پیشرفت کشور اهمیت بسیاری دارد، گفت: باید بسترهای لازم در حوزه تحقیقاتی و پژوهش فراهم گردد تا در آینده شاهد پیشرفت و توسعه در حوزه های مختلف باشیم.

فراوری ملی نیازمند کار پژوهشی است

وی با بیان اینکه توجه به حوزه پژوهش، تحقیقات ، فناوری وفرهنگی نشان دهنده صندلی دانشگاه ها است، اضافه نمود: در دنیای امروز رشد و پیشبرد امور در عرصه های مختلف به ارتقای سطح زندگی و معیشت جامعه و رشد شاخص های کلان کشور می گردد که این مسئله به ابعاد مختلف پژوهش وابسته است.

موسوی ادامه داد: امروز کشور به مدد توانمندی نخبگان، دانشمندان و فرهیختگان علمی و دانشگاهی موفق شده تا درمسیر فراوری علم و بکارگیری آن در فنون و رشته های مختلف را به شیوه های کارآمد به ویژه در عرصه های علوم پزشکی و فناوری بکار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه فراوری ملی نیازمند کار پژوهشی است، گفت: برای رسیدن به دانشگاه نسل سوم نیازمند تغییر تفکر و حرکت به سمت نو ایده پردازی هستیم.

وی بر تعامل رشته های مختلف پزشکی در کار پژوهشی تاکید نمود و اضافه نمود: منابع لازم برای کارهای پژوهشی تامین می گردد تا کار پژوهشی دچار اخلال نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری ملی نیازمند کار پژوهشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ملی نیازمند کار پژوهشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید