کشف کالای قاچاق به ارزش 410 میلیون ریال در قم

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، خبرنگاران: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کشف 790 کارتن گلدان تزئینی قاچاق از کشور چین، ارزش ریالی آن را 410 میلیون ریال اعلام کرد.

کشف کالای قاچاق به ارزش 410 میلیون ریال در قم

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی از قم و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی قدمی با اعلام این خبر، اظهار کرد:ماموران پاسگاه راهجرد با اجرای طرح ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو کامیون ولوو مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بارنامه، حمل لوازم پلاستیکی قید شده بود افزود: به علت ظن ماموران به قاچاق بودن بار، از کانتینر فک پلمپ و در بازرسی از داخل آن 790 کارتن گلدان تزئینی قاچاق از کشور چین کشف شد.

قدمی با اشاره به اینکه ارزش این محموله 410 میلیون ریال برآورد شده است مطرح نمود: در سال حماسه اقتصادی به منظور حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از مصرف کالای خارجی قاچاق پرهیز کنند و بهترین راه مبارزه با کالای قاچاق خرید کالای ایرانی است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق در دستور کار پلیس قرار گرفته است و خوشبختانه همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه های مرتبط با این موضوع نیز در استان وجود دارد.

آ

منبع: تسنیم

به "کشف کالای قاچاق به ارزش 410 میلیون ریال در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف کالای قاچاق به ارزش 410 میلیون ریال در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید