تنوع در تعداد روزها و هتل های موسم حج مورد استقبال قرار می گیرد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، حمید محمدی در جلسه ستاد اسکان حج تمتع 97 اظهار کرد: اگر بتوانیم دو قابلیت حج را در معرض انتخاب مردم قرار دهیم، بسیاری از مسائل و دغدغه های مطرح گردیده از سوی زایران کاسته خواهد شد.

تنوع در تعداد روزها و هتل های موسم حج مورد استقبال قرار می گیرد

وی اضافه کرد: این دو قابلیت شامل نوع هتل و طول مدت اقامت است که اگر به انتخاب مردم باشد از برخی مسائل میکاهد.

رئیس سازمان حج و زیارت توضیح داد: ضمنا بحث اختلاف قومیت ها و تفاوت لهجه ها در یک هتل هم گاها موجب نارضایتی برخی زایران می گردد و این مهم نیز به صورت کارشناسی باید چیدمان و جایگیری گردد.

محمدی با بیان اینکه باید راهکارهای مطرح گردیده به صورت دقیق مورد کارشناسی و تحلیل قرار گیرد، گفت: اگر بتوانیم هتلهای متنوع تر با تعداد روزهای متفاوت تقدیم زایران کنیم، قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: تفاوت تعداد روزهای اسکان و همچنین پروازها می تواند در هزینه ها تاثیر گذار باشد.

رییس سازمان حج وزیارت به اسکان مدینه و مکه اشاره نمود و گفت:هیچ اسکان جدیدی در مدینه برای حج 98 اضافه نمی گردد و در حقیقت شرایط مکه بهتر از مدینه منوره است .

محمدی بر انعقاد قرار داد اسکان حج 98 تاکید نمود و گفت: این مهم به ویژه در مدینه اولویت محسوب می گردد و باید به سرعت برنامه ریزی ها بعد از کارهای کارشناسی انجام گیرد.

وی اضافه کرد: کمیسیون مسکن نتایج مذاکرات را برای حج آینده تدوین نمایند و همچنین در حین مذاکرات نیز از نیروی جوان برای یادگیری موضوعات استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تنوع در تعداد روزها و هتل های موسم حج مورد استقبال قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنوع در تعداد روزها و هتل های موسم حج مورد استقبال قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید