تعطیلی بزرگترین کارخانه فرآوری و بسته بندی زعفران در تربت حیدریه

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، هم اکنون بزرگترین کارخانه فرآوری و بسته بندی زعفران در تربت حیدریه به دلیل مسائل فرآوری تعطیل و بدون استفاده است.

تعطیلی بزرگترین کارخانه فرآوری و بسته بندی زعفران در تربت حیدریه

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، روز گذشته معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه، رئیس اداره امور شعب بانک ملی در خراسان رضوی، سرپرست حوزه و رئیس بانک ملی مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان از بخش های مختلف بزرگترین کارخانه فرآوری و بسته بندی زعفران در این شهرستان جهت آنالیز و پیگیری مسائل بازدید کردند.

این کارخانه با ظرفیت فراوری 6 تن زعفران خشک در سال بزرگ ترین و مجهزترین کارخانه این محصول در دنیا است.

کارخانه فرآوری و بسته بندی زعفران تربت حیدریه، در زمینی به مساحت 2.5 هکتار احداث گردیده که 1000 مترمربع آن به سالن های فراوری و 1600 متر مربع آن به ساختمان اداری و سایر ساختمان های جانبی اختصاص داده گردیده است. همچنین این مرکز زمینه اشتغال برای 100 نفر به صورت دائمی و مستقیم در قالب متخصص و نیمه متخصص و 250 نفر در فصل برداشت به مدت 45 روز را فراهم نموده بود که مدتی است در تعصیلی به سر می برد.

این کارخانه مجهز به دستگاه ها و تجهیزات دقیق و پیشرفته است و صادرات انواع زعفران با بسته بندی مختلف به سراسر دنیا را انجام می داد. رفع کردن مسائل این مرکز و راه اندازی مجدد آن در یکپارچه سازی فراوریات و عرضه آن ها به نقاط مختلف دنیا با برند خراسان رضوی نقش موثری دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعطیلی بزرگترین کارخانه فرآوری و بسته بندی زعفران در تربت حیدریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی بزرگترین کارخانه فرآوری و بسته بندی زعفران در تربت حیدریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید